آغاز نفرت
درباره وبلاگ

میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
عزیز دلم شما میتونی برای اینکه لینک بشی اول ثبت نام کنی یا اول تو منو لینک کنی بعد اینجا به صورت خودکار لینکت ثبت میشه!!!!!!!!!!!





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1


کد تغییر شکل موس -->
ستاره شب
ستاره
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:16 PM ::  نويسنده : ستاره       

 

برگ های سبز ِ ، شاخه های درخت باغ امیدم

                         همه ریختند با تند بادی از پشت پا زدنهایت
                                    همه شكستند با دل شكستگی هایت
                                            همه خشك شدند با درك نكردن هایت
دگر برایم چه مانده ...
فقط آن تك برگِ سبز
كه برروی تك شاخه بلند ِ
                         استوار بر تك درختی كه تنها امیدم به توست
كه ریشه هایش ز خاك برآمده
     و آفتاب سوزنده حرف هایت، كه بر سر تك برگ دل كوچكم می تابد،
                                                و او را تا عمق وجود می سوزاند
و تند باد بی مهری تو كه لحظه به لحظه شاخه های بلند
                                          این تك درخت را به هر سو می كشاند.
امید ِ سبزم را
                 زردُ
                      شكسته ُ
                             خشك
و این است همه دوست داشتنت به من
                                      و سرآغاز نفرت من به تو
                   
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

Mohammad
ساعت19:22---3 اسفند 1389
سلام
من میخوام باهات دوست شم
اگه تو هم تمایل داری
بهم زنگ بزن09195039069


عاشق...
ساعت18:26---3 اسفند 1389
سلام
خبری ازت نیست
5 روزی میشه دلتنگتم
کجایی پس بی معرفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: