آدمک
درباره وبلاگ

میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
عزیز دلم شما میتونی برای اینکه لینک بشی اول ثبت نام کنی یا اول تو منو لینک کنی بعد اینجا به صورت خودکار لینکت ثبت میشه!!!!!!!!!!!





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1


کد تغییر شکل موس -->
ستاره شب
ستاره
جمعه 8 بهمن 1389برچسب:, :: 12:5 AM ::  نويسنده : ستاره       

        آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همین جاست بخند

دست خطی که تورا عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

آدمک خر نشوی گریه کنی

کل دنیا سرآب است بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثله تو تنهاست بخند



نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت14:53---8 بهمن 1389
اشکم در اومد

aaa
ساعت12:37---8 بهمن 1389
baraye daryafte jadidtarin va behtarin linkhaye donya id moghabel ra add konid: linksitedl

Ghasem Paran
ساعت12:25---8 بهمن 1389
سلام وبلاگ خوبی داری - اگه دوست داشتی منو با نام Olom Rayaneh لینک کنو تو بخش نظرات منو خبر کن تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: